torsdag 16. juni 2011

Kjedelig sittepute ble ny sittepute


Stoff og stil har kommet til Oslo, og der går selv en ikke-sygal person som meg litt hurra-meg-rundt. Mitt første skikkelige plagg, sydd etter mønster, er ferdig. Men jeg tok også med meg en stykke stoff fra restekurven. Dette er skikkelig flott bomullsstoff fra Clarke & Clarke og biten kostet den nette sum av kr. 19.



Jeg hadde en kjedelig sittepute i entreen. Den er egentlig blåstripet, men måtte få nytt trekk da den fikk flekker som ikke gikk bort. Det beige trekket var jo også egentlig superkjedelig (og skittent) og måtte bort. Den var også for stor, så jeg åpnet den opp og trakk vekk store mengder med ofselig fyll. Lurer på hva det egentlig består av.....





Men altså nytt trekk, med skjult glidelås. Nå må jeg bare å få malt den benken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar