onsdag 5. mai 2010

Organisere... systematisere... makulere...

Nå er den store organiseringsaksjonen i gang! Det er mange små områder i leiligheten som har vært neglisjert i lengre tid og som jeg har irritert meg over. Nå er det på tide å ta fatt i skuffer og skap,  rydde og finne nye og bedre løsninger på ting. Kvadratmetre er dyre og det gjelder å gjøre det beste utav den plassen man har. Og det skal være på lavbudsjett og med gjenbruk hvis mulig. Først ut er papirresirkuleringen. I stuen har jeg papirkurv som tømmes jevnlig, men papiremballasjen på kjøkkenet kommer jo i tillegg. Når man ikke har så stor plass, så blir dette med resirkulering en utfordring. Det er utrolig mye papiremballasje som skal resirkuleres etter alle kunstnens regler, men jeg har liten plass til å lagre den. Løsningen hittil har vært et tøynett bak kjøkkendøren. Det var ikke særlig flatterende. Nå har jeg i det minste sydd et nytt og større av en halvmeter med voksduk jeg kjøpte en gang og som har ligget i sysakene i et par år. Jeg er ikke så veldig beigemønstret i stilen lenger, men det ser ok ut og skal tross alt bare henge bak en dør. Så greit nok. Slik var det gamle.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar