torsdag 19. mai 2011

Verandaboden til pers - del 1!

Innlegg delt i 3 pga at Blogger slo seg vrang......
Det viser seg at jeg har vært mer i ryddemodus enn skapemodus i det siste, og dessuten er det jo den åpenbare tiden for vårrengjøring, så sist helg var det boden på verandaen som sto for tur. Vi bor i en leilighet og har følgelig hverken loft eller kjeller og med litt bodplass. Det er veldig disiplinerende, men rotet kan ta overhånd selv for en som er ganske ryddig av seg. Så altså, verandaboden. Det var på tide å skaffe skikkelige stablekasser som kunne romme alt plukket og det var på tide å kaste. Her er de fryktelige førbilder, ett inn til venstre og og ett til høyre, IIIK. Jeg var lei av å ikke vite om jeg hadde en malerpensel tilgjengelig og hvor var nå den maskeringsteipen, og jeg kunne sverget på at jeg hadde to dørbeslag.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar