onsdag 19. oktober 2011

Starbucks-"serviset"

Jeg har en ting for Starbucks. Fordi kjeden ikke finnes i Norge, er den ensbetydende med ferie. Et godt ferieminne er å sitte på det som må være Starbucks vakreste kafe, oppe i fjellsiden i Kanoni på Korfu, og drikke en iskald Mocha Frappucino. Akk.....

Jeg er ingen souvenirperson, men gjør et unntak for god mat og drikke. Og Starbucks-"serviset". Kjøper en kopp når anledningen byr seg. Jeg har også noen espressokopper og en julete kopp, men favorittene er disse:

Årets jubileumskopp:
Fjorårets ferie:

Ferien for to år siden:


Ferien for tre år siden:

Fra en god venninne som var på Bali:


Deilige, store kopper av god kvalitet. Og nesten det eneste jeg eier som har firmanavnet godt synlig plantet, noe jeg ikke er så glad i ellers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar