torsdag 22. april 2010

Lunsjpose

Etter å ha opplevd yoghurtmarinert mobiltelefon, skjønte også jeg at det er best å ha en pose rundt maten man tar med seg i vesken..... Men plastposer er jo stort sett uskjønne og ingens favoritt. Og harde bokser er greit til vanlige brødskiver (som jeg aldri har med meg), men ikke alltid lett å passe frukt, grønnsaker, yoghurt osv i. Så jeg laget meg en vaskbar lunsjpose av voksduk, kjøpt på Traktøren. Den første jeg laget, ligger til tørk, men den var også litt liten, så jeg laget en ny litt større. Det er veldig praktisk, den er vanntett, beskytter frukt osv, kan vaskes og tar seg bedre ut i kjøleskapet på jobben enn en plastpose fra hvorsomhelst. Den måler 17x24x8 cm i lukket tilstand. Minikjøleelementene (10x5 cm) kjøpte jeg i Århus for mange år siden og de er helt geniale. Finnes helt sikkert her også, har bare ikke sjekket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar