torsdag 15. april 2010

Pimp my Ikea 4

I sin tid kjøpte jeg to puffer, vet ikke lenger hva de het. Har hatt mye glede av dem gjennom årene. De var imildertid hule under i fra og hadde derfor ikke lagringsplass. Senere kom  IKEA med disse slik at du kunne løfte av toppen, men det hadde jeg allerede gjort med mine. Så hvis noen har slike fremdeles, så er det bare å ta av trekket, snu dem på hodet og sette knottene under. Så deler man trekket rundt puffen fra putetrekket og fester trekket igjen på igjen. Så legger man en plate inne i putetrekket og fester med borrelås. Det er fra før en liten stolpe i hvert hjørne som platen hviler på.  Nå holder den ene pledd som jeg ikke liker utseendet på, men som er greie å ha på kalde dager. Den andre rommer kassetter (!) som nå skal ut, men jeg er sikker på at det er andre ting jeg kan legge oppi der. Kan ikke la kubikkcentimetre lagringsplass gå til spille!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar